تدوین طرح تحول نظام آموزش و پرورش در اردبیل

طرح تحول نظام آموزش و پرورش در اردبیل تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان اردبیل در درمانگاه فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی برای تحول در آموزش و پرورش اجرای طرح تحول نظام آموزشی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح در استان اردبیل تدوین می‌شود تا به وزارت آموزش و پرورش ارسال شود و باید مسئولان آموزشی استان اردبیل در این زمینه برنامه‌ریزی هدفمندی داشته باشند.

وی افزود: اگر طرح تحول نظام آموزش و پرورش همانند طرح وزارت بهداشت با برنامه‌ریزی منسجم انجام شود بی‌شک شاهد موفقیت‌های زیادی در عرصه آموزش و پرورش خواهیم بود تا شاهد برطرف شدن دغدغه‌های قشر فرهنگیان در استان باشیم.

استاندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: همزمان با هفته دولت پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و مهمترین اولویت ما خدمات‌رسانی در مناطق محروم و روستایی و ایجاد اشتغال است.

خدابخش اقدامات انجام شده در وزارت آموزش و پرورش برای برطرف‌کردن دغدغه فرهنگیان و پرداخت مطالباتشان را خوب ارزیابی کرده و افزود: انتظار می‌رود در چهار سال فعالیت دولت دوازدهم شاهد تحول عظیمی در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که آموزش و پرورش اردبیل امسال انجام داد میزبانی از مسابقات قرآنی و فرهنگی بود که این امر توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و جذب گردشگر به استان را در پی داشت.

استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه باید نظام مالیاتی در کشور اطلاح شود، اظهار کرد: اگر این امر با برنامه‌ریزی هدفمند انجام شود می‌توانیم شاهد تحول عظیمی در بخش اقتصادی کشور باشیم.

 

انتهای پیام/ع

طرح تحول نظام آموزش و پرورش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار