سخنگوی شورای شهر کرمانشاه

آگاهی مردم نسبت به حقوق شهروندی از اولویت های شورا است

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت:مهمترین هدف شورای پنجم شهر کرمانشاه ارتقا فرهنگ و آشنایی مردم با حقوق شهروندی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ابراهیم مرادی سخنگوی شورای شهرکرمانشاه گفت: فرهنگ همواره در هر جامعه بسترساز بوده و برای پیشبرد هرچه بهتر امور باید فرهنگ جامعه ارتقا یابد به همین منظور افزایش آگاهی مردم نسبت به حقوق شهروندی یکی از اولویت های شورا در این دوره خواهد بود و تلاش خواهیم کرد با ارتقا فرهنگ شهر، خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه شود.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه تاکید کرد: در این راستا از هنر بزرگان و اهل قلم شهر که تعدادشان کم نیست بهره خواهیم گرفت و تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری، حقوق شهروندی را به جامعه آموزش دهیم.

مرادی جذب سرمایه را یکی دیگر از اولویت‌های شورای شهر کرمانشاه در این دوره عنوان کرد و افزود: کرمانشاه بستر سرمایه‌گذاری خوبی دارد و باید از این فرصت جهت جذب سرمایه گذاران و کسب درآمد برای شهر استفاده کرد.

وی در پایان نظارت درست و در چارچوب قانون بر عملکرد شهرداری را اولویت‌ دیگر شورا عنوا کرد و افزود: چنانچه هر عضو شورا قوانین و مقررات را رعایت کند، هیچ مشکلی برای شهر پیش نمی‌آید و امیدواریم در چهار سال آینده با عملکرد این دوره شورا، شاهد شهری پویا و فعال از هر نظر باشیم.

 

انتهای پیام/ز

برنامه های پنجمین شورای شهر کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.