سلطانی فر: فساد مالی احتمالی فوتبال حدود 80 میلیارد تومان است/ نباید در ورزش حتی یک ریال هم فساد باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که حتی یک ریال هم نباید در ورزش فساد باشد و رویکرد جدی ما هم مقابله با فساد است.

سلطانی فر: فساد مالی احتمالی فوتبال حدود 80 میلیارد تومان است/ نباید در ورزش حتی یک ریال هم فساد باشدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در گفت و گویی اظهار داشت: در اینکه گفته می شود در ورزش و به ویژه فوتبال فساد وجود دارد بیشتر دچار جنجال سازی، حاشیه و هیاهو می شویم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: گردش مالی فوتبال حرفه ای روی هم رفته 500 تا 600 میلیارد تومان است و در شرایطی که 15 درصد هم در آن فساد مالی احتمالی وجود داشته باشد که البته سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که حتی یک ریال هم نباید در ورزش فساد باشد و رویکرد جدی ما هم مقابله با فساد است ؛70 تا 80 میلیارد تومان است اما به اندازه 70 هزار میلیارد تومان روی آن تبلیغ می کنند و جنجال سازی می شود.

 سلطانی فر ارزان قیمت ترین ساز و کار برای شاد کردن یک ملت را ورزش دانست و خاطرنشان کرد: وقتی یک کشتی گیر در بازی های المپیک با پنج یا شش مسابقه که در مجموع با زمان استراحت چهل تا چهل و پنج دقیقه طول می کشد و مدال طلا می گیرد یا وقتی که یک مسابقه حدود دوساعت به طول می انجامد و تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود می کند ،یک ملت شاد می شوند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این سوال که شما چقدر باید هزینه کنید که مردم شاد شوند، اظهار داشت: هزینه جاری سالیانه دو تیم پرسپولیس و استقلال به عنوان پرطرفدارترین تیم های آسیا که بزرگترین داربی قاره کهن را برگزار می کنند 60 تا 70 میلیاردتومان است و وقت آزاد و اوقات فراغت سالم 40-50 میلیون نفر را پر می کنند. اما در عرصه های دیگر هزاران میلیارد تومان باید خرج شود تا تا اوقات فراغت 50 میلیون ایرانی پر شود.

سلطانی فر گفت: استقلال و پرسپولیس با هزینه سالیانه 60-70 میلیارد تومان اوقات فراغت 50 میلیون ایرانی را پر می کنند و باعث شور و شادی و شعف مردم می شوند.

انتهای پیام/

اظهارات سلطانی فر در مورد فساد مالی در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ بسه تو رو خدا اینقدر شعار ندید خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
ببخشید یه کارخانه کوچک با یک میلیارد راه می افتاده یعنی چی جنجال میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
در ورزش زمانی فساد نیست که ورزشیها حضور داشته باشند .
آخرین اخبار