معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد:

ضوابط اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی برای متقاضیان قانون جریمه مشمولان غایب

مشمولان غایبی که تا پایان سال ۹۶، بیش ازهشت سال غیبت دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، در قانون جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد باقر دهقان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مشمولان غایبی که تا پایان سال ۹۶، بیش ازهشت سال غیبت دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، در قانون جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.


وی افزود: مشمولانی که در سال‌های قبل برای بهره مندی از این قانون فقط ثبت نام کرده اند و مبلغی را واریز نکرده اند، می‌بایست مجددا جهت ثبت نام به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.


سرهنگ دهقان با بیان اینکه امسال حدود ۳۰ هزارنفر به صورت نقدی و یا اقساط ثبت نام کرده اند، ادامه داد: در پرداخت اقساطی، مبلغ تعیین شده می‌بایست تا پایان سال جاری به طور کامل تسویه حساب شود و متقاضیان هرچه سریعتر در فرصت تعیین شده درخواست خود را از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کنند تا از تسهیلات در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند.


وی درباره امکان اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی برای مشمولان غایب واجد شرایط که به صورت اقساطی در این طرح شرکت کرده اند، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیرو‌های مسلح، مشمولان غایب واجد شرایط که حداقل ۳۰ درصد مبلغ جریمه را به صورت نقدی پرداخت و اقساط تعیین شده را نیز به صورت مرتب واریز کرده اند، می‌توانند برای اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.


معاون وظیفه عمومی استان فارس با تاکید بر اینکه مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از ۸ سال غیبت دارند، فقط تا پایان امسال می‌توانند به کشور تردد داشته باشند، اظهار کرد: این دسته از مشمولان می‌بایست تا پایان سال ۹۶ نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از طریق ثبت نام در قانون جریمه مشمولان غایب و یا انجام خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی برای مشمولان غایب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار