آغاز انتقال آب کشاورزی به روستای کنار صندل

۲ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی در روستای کنارصندل شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی سالاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت در حاشیه کلنگ زنی خط انتقال آب روستای کنارصندل در جمع خبرنگاران گفت: دو کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی به روستای کنارصندل کلنگ زنی شد و بزودی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ نفر از کشاورزان این روستا از این خط انتقال بهره مند می شوند، تصریح کرد: ۹۰ هکتار از اراضی این منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهدو با اجرای این طرح اراضی و باغات نیز به آبیاری تحت فشار مجهز می شوند.

وی با بیان اینکه اعتبار این خط انتقال ۲۰۹ میلیون تومان است، عنوان کرد: همچنین ۷۲۰ میلیون تومان نیز برای اجرای آبیاری تحت فشار هزینه شده است.

سالاری با تاکید بر اینکه به دنبال طرح های تجمیع آب هستیم، افزود: با اجرای این طرح ها کشاورزان می توانند به صورت عادلانه از آب کشاورزی استفاده کنند.و برای تمامی روستاهایی که نیاز به خط انتقال آب دارند این مهم را انجام میدهیم.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی از کشاورزان در تمامی طرح ها به صورت جدی در تمامی زمینه های کشاورزی حمایت می کند.

بهادر جوشن رئیس شورای اسلامی روستای کنارصندل، نیز، گفت : اجرای این طرح از نیاز های اصلی مردم روستای کنار صندل است که با اجرایی شدن آن از هدر رفت آب در این روستا جلوگیری می شود.
انتهای پیام/ی

انتقال آب برای کشاورزی در کنار صندل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.