طلایی: برخی از ملی پوشان کم فروشی کردند/ یزدانی حرفی برای گفتن باقی نگذاشت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در این رقابت ها بدشانس بودیم و نتیجه خوبی را بدست نیاوردیم، برخی از ملی پوشان در این مسابقات کم فروشی کردند.

طلایی: برخی از ملی پوشان کم فروشی کردند/ یزدانی حرفی برای گفتن باقی نگذاشتمحمد طلایی در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان درباره عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2017 پاریس اظهار داشت:ما در این رقابت ها بدشانس بودیم و نتیجه خوبی را بدست نیاوردیم.

او درباره عملکرد ملی پوشان در این مسابقات گفت: برخی از ملی پوشان کم فروشی کردند، پیمان یار احمدی، امیر محمدی، بهنام احسان پور و رضا اطری به هیچ عنوان در حد و اندازه های خودشان کشتی نگرفتند و ما از آنها رضایت نداریم. مصطفی حسین خانی و میثم نصیری هم تلاش کردند و حتی کشتی های خوبی ها را هم به نمایش گذاشتند اما اشتباه داشتند. حسن یزدانی هم که هیچ حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و عملکردش در این رقابت ها فوق العاده بود.

طلایی در ادامه بیان کرد: در مجموع از عملکرد تیم به هیچ عنوان رضایت نداریم، اما برای اینکه بخواهیم به المپیک برسیم و پشتوانه سازی کنیم و برای آنکه بتوانیم نسل جدیدی را به کشتی کشورمان معرفی کنیم تا در نهایت در بازی های المپیک 2020 توکیو نتیجه لازم را بگیریم باید تاوان این جوان گرایی ها و پشتوانه سازی ها را بدهیم.شاید اگر ما امروز در رقابت های جهانی از برخی از چهره های نامدارمان استفاده می کردیم بدون فرآیند انتخابی الان همه خوشحال بودند،اما این را نباید فراموش کنیم که این شادمانی مقطعی است و دستمان در المپیک 2020 خالی می ماند. در نتیجه برای پشتوانه سازی و برای آماده ساختن تیمی برای مقتدر در المپیک 2020توکیو باید یک چنین تاوان هایی را هم پس داد.

او گفت: یدالله محبی در حد و اندازه های خودش کشتی گرفت و شاید با 2 بردی که بدست آورد قانع شد وگرنه حتما او هم می توانست به مدال برسد.رضا اطری،بهنام احسان پور،پیمان یار احمدی و امیر محمدی به هیچ عنوان رضایت ندارم و خیلی ضعیف کشتی گرفتند و به نوعی کم فروشی کردند.

طلایی درپایان درباره عملکرد میثم نصیری و حسین خانی هم بیان کرد:خوب کشتی گرفتند اما در کشتی هایشان اشتباه داشتند و همین موضوع سبب شد تا دستشان از رسیدن به مدال کوتاه بماند.

انتهای پیام/

نارضایتی طلایی از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
آقای طلایی فکر کنم زمین کج بود بحث کم فروشی نیست مصاحبه حسن یزدانی را دیدیم دریغ از یه حمایت یا پاداش که باعث دلگرمی دیگر ورزشکار ها بشه
Germany
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
ای بابا...
Germany
ali
۱۴:۳۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
اقای طلایی شما هفت کشتی را به مسلخ بردی و نابود کردی اکنون بجای پوزش از مردم وخانواده کشتی با کمال بی انصافی کشتی گیران را متهم می کنید.جناب طلایی شما و کادرت متاسفانه هم در کوچ شکست خوردید و هم در بی اخلاقی غیر قابل تصور که کشتی گیران را مقصر می دانید.
Germany
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
آخه این کشتی گیرها دلشون به چی خوش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
حسین خانی می تونست مدال بیاورد اشتباه کرد
ژاپنی ها تا اخرین لحظه جنگید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۵۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
دوستان همیشه ک نمیشه پیروز بود شکستم یه نوع برده خدارو شکر الان شکست خوردیم تا تو المپیک جبران کنیم
-
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
از کشتی حسن یزدانی لذت بردیم از دولتمردان خواهشمندیم آینده شغلی این جوان شایسته را تضمین نمایند و به نحو شایسته از ایشان تقدیر و تجلیل شود ایشان از جان مایه گذاشتند
Iran (Islamic Republic of)
لرستانی
۱۱:۵۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
یاد یزدانی خرم بخیر ، یاد غلامرضا محمدی بخیر که داشتند کشتی کشور رو اصولی می ساختند که ناگهان گروهی پیدا شدند و تمام زحمات اونها را به اسم خودشون مصادره کردند و همه چیز رو به باد دادند
Iran (Islamic Republic of)
مومن
۱۰:۵۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
واقعاتاسف آور وحیف ومیل کردن بیت المال بود.کجایی جهان پهلوان تختی هایادتان بخیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
اطری واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۰۸:۴۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
خداییش این مربی ها در حد تیم ملی ایران نیستن...پس شما چیکار میکردید اقای طلایی... ضعیف ترین کشتی گیرهایی از ایرانی دیده بوده تو این دوره بود.... برنا ضعیف ... فنی ضعیف..روحیه داغوون... مشکل اصلی این کشتی گیرا خود شما مربی ها هستید.. در وحله دوم غرور رسول خادم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
كسي كم فروشي نكرده اگه مربی خوب داشتند قطعا نتیجه بهتری میگرفتیم
این داره کار خودش را توجیه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
ای کاش همه مثل حسن یزدانی با تعصب، بی باک و دلیرانه کشتی می گرفتند. حسن آبروی کشتی ایران است. بایستی از این قبیل جوانان تقدیر شایسته بجا آورد و آینده شغلی ایشان را دولتمردان تضمین نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
ابروی ایران و کشتی ایران را بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
فقط یک مازندرانی می تونه حریف بقیه بشه اصلا انتخابی رو بین مازندرانیا انجام بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
کجان پس
Iran (Islamic Republic of)
Madoud
۰۱:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
مگر کیانوش رستمی تو مصاحباش نگفت بدون مربی طلا گرفتم دقیقا مثل پهلوان یزدانی کشتی تو خونشه نیازی به مربی نداره اقای مربی گردن بگیر باخت و کشتی بنان و میخاد همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
شما که انقد از مرحله پرتی کهخ نمیدونی بنان خوانندهست و بنا مربی کشتیه اونم تازه فرنگی چه کاریه بیای اینجا بقیه رو مستفیض کنی؟!
Iran (Islamic Republic of)
madooo
۲۳:۰۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
خدایی اگر کسی کم فروشی کرده نامردیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
مدال المپیک رو درو کنین
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۱:۰۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
قبل ازاعزام گفتی مدال درو میکنین
Iran (Islamic Republic of)
کشتی دوست
۲۰:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
ممنون
Germany
Farhad
۱۹:۰۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
بغير از حسن يزدانى ديگر کشتى گيران آبروي کشتى ايران را بردند
آخرین اخبار