سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان خبرداد

محکومیت بیش از 214 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: متخلفان اقتصادی استان از ابتدای امسال تاکنون به پرداخت 214 میلیارد و 390 میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکیان خصوصی و دولت محکوم شدند.

محکومیت بیش از 214 میلیارد ریالی متخلفان اقتصادی در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان ،محمدحسین اشرفی اظهار داشت: سه هزار و 834 فقره پرونده در این مدت توسط ضابطان به شعب تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ارسال که از این تعداد سه هزار 778پرونده بعد از رسیدگی مختومه شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در حوزه قاچاق کالا و ارز 205 میلیارد و 107 میلیون ریال، در حوزه کالا و خدمات هشت میلیارد و 968 میلیون ریال و در حوزه بهداشت و دامپزشکی 314 میلیون ریال متخلفان تعزیر شدند.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بهبود فضای کسب و کار و داشتن جامعه قانونمند از اهداف و برنامه های مهم تعزیرات حکومتی است.

 استان پهناور سیستان و بلوچستان با داشتن 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت در جنوب شرق ایران قرار دارد.

انتهای پیام /ع

محکومیت متخلفان اقتصادی در سیستان وبلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار