غرق شدن یک مرد در سد خاکی جیرفت

رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از غرق شدن یک مرد 60 ساله در دریاچه سد جیرفت خبر داد.

غرق شدن یک مرد در سد خاکی جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ابراهیم محمدی رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: این مرد 60 ساله که با خانواده خود برای گردش به محل سد خاکی جیرفت رفته بود که پس از ورود به آب غرق شد.

وی گفت : خانواده این مرد که بعلت همراه نداشتن گوشی و وسیله ارتباطی قادر به تماس گرفتن با دستگاه های امدادی نبودند پس از یک ساعت با تهیه تلفن همراه از دو گردشگر دیگر در این محل موفق به تماس با دستگاه های امدادی جیرفت شدند.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه پس از این حادثه تیمهایی از هلال احمر جیرفت،شناگران ورزشکار تربیت بدنی و آتش نشانی به محل اعزام شدند اما با حضور و کمک نیروهای بومی و منطقه ای مرد غرق شده از داخل آب بیرون کشیده می شود.

 ابراهیم محمدی بیان کرد: با توجه به وجود استخرهای کشاورزی،آبگیرهای فصلی ،رودخانه هلیل و سد خاکی و تنظیمی جیرفت این منطقه نیازمند تیم امدادی قوی غریق نجات است گفت: در زمان بروز اینگونه حوادث وجود تیمهای آموزش دیده با تجهیزات ایمنی لازم کمک موثری را به تیمهای فوریتهای پزشکی در کمترین زمان برای کمک به مصدومان خواهد کرد.


انتهای پیام/س

 

یک مرد در سد خاکی جیرفت غرق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.