معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران:

رشادت های شهدا مساوی با آرامش امروز کشور

شهدا و رزمندگان مدافع حرم در سوریه نمی جنگیدند و به درجه شهادت و جانبازی نائل نمی شدند، به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز باید در مرزها و شهرهای خود با تکفیری ها می جنگیدیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار شعبانی معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران در ششمین یادواره پاسدار شهید مدافع حریم ولایت کمیل صفری تبار در روستای بیشه سربابل گفت: اگر شهدا و رزمندگان مدافع حرم در سوریه نمی جنگیدند و به درجه شهادت و جانبازی نائل نمی شدند، به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز باید در مرزها و شهرهای خود با تکفیری ها می جنگیدیم.

وی افزود: از خود گذشتگی و ایثار شهدا و رزمندگان مدافع حرم که برای حفظ دین و ارزش های دینی و ائمه اطهار (ع) و حضرت زینب (س) در خارج از مرزها و جهاد با تکفیری ها به شهادت رسیدند باید به خوبی و در شان ایثارگری و رشادت های آنان تقدیر و تجلیل کرد.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران، در رابطه با نقش بسیج در تامین امنیت ملی ایران با توجه به جنگ های نیابتی در منطقه گفت: توان دفاعی هر کشوری مشخص است و توان نظامی ارتش و سپاه ما هم مشخص است، اما آن چیزی که برای دشمن مشخص نیست و نمی داند که اگر حماقت کرد چه اتفاقی می افتد توان مردم ما است که برای دشمنان بیم آفرین است و در آن سوی مرزها هم به مرحله ظهور رسانده است.

انتهای پیام/آ

یادواره شهدای بیشه سر بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار