سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان خبرداد:

سقوط ۸ متری و نجات معجزه آسای کارگر پیمانکار در کانال

کارگر پیمانکار که در کانال در حال احداث سقوط کرده بود به طور معجزه آسای نجات یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سخنگوی سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری اصفهان   , ساعت ۱۱:۳۰ امروز سقوط کارگر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی اکیپ های عملیات امداد و نجات ایستگاه های ۵ و۴ به همراه تجهیزات مربوطه و خودروی تخصصی نجات و جرثقال به محل حادثه اعزام کرد.

محمد شریعتی گفت: کارگری حدود ۳۵ ساله در پروژه حفاری خیابان حمزه اصفهانی در حال فعالیت بود که بر اثر بی احتیاطی و برداشتن دریچه کانال متاسفانه به داخل کانال سقوط می کند.

شریعتی افزود: محدوده چاه و کانال حفاری شده از سوی آتش نشانان در لحظات اولیه ایمن سازی شد و با توجه به گل آلود بودن کف کانال حفاری شده از شدت ضربه مرگبار به مصدوم کاسته، اما با توجه به ارتفاع محل سقوط شخص از ناحیه کمر و پا دچار مصدومیت شدید شده بود که دسترسی جهت امداد و نجات و انتقال مصدوم را دچار مشکل می کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان داشت: امدادگران آتش نشان ضمن رعایت موارد ایمنی و زدن کارگاه عملیاتی، خود را به مصدوم رساندند و پس از بررسی راه دسترسی را برای عوامل اورژانس مهیا کردند.

وی با اشاره به اینکه در چنین حوادثی که به علت ضربه وارده به کمر و احتمال بروز حوادث ثانویه و قطع نخاع شدن مصدوم، از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است ادامه داد: آتش نشانان طی یک عملیات حساس و نفسگیر و با همراهی عوامل اورژانس ضمن فیکس آن برروی برانکارد مخصوص، مصدوم را به بالا انتقال دادند.

 

انتهای پیام/م

نجات معجزه آسای کارگر پیمانکار در کانال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.