لحظه وحشتناک حمله ببر به مربی سیرک + فیلم

پس از حمله ببر و در حالی که مرد توسط ببر در قفس کشیده می شد، بلافاصله دو مربی دیگر به کمک همکار خود شتافتند.

حمله ببر خسته به مربی اش در سیرک + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله ناگهانی یک ببر به مربی اش در یک برنامه سیرک در شمال شرقی چین را به تصویر می کشد. تماشاچیانی که مشغول تماشای این برنامه در استان " لائونینگ " بودند در  هنگام مواجهه با صحنه حمله ناگهانی  ببر به مربی اش دچار شوک شدند.

در این ویدئوی 10 ثانیه ای مشاهده می شود که ببر ناگهان به سمت مربی خود حمله ور شده و وی را در داخل قفس روی زمین می کشد. بلافاصله دو مربی دیگر با دو شلاق بزرگ به سمت این ببر حمله ور شده و تلاش کردند تا همکار خود را نجات دهند. سرانجام ببر مرد را رها کرد و به گوشه ای از قفس رفت.

مدیر این تئاتر اعلام کرد  خستگی ببر موجب بروز این حادثه شده است. وی طولانی بودن زمان برنامه را علت اصلی وقوع این حادثه دانست. این برنامه به مدت 10 روز و بدون وقفه روزانه در حال اجرا بود.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه موجب ترس و وحشت بسیاری از تماشاچیان  شد. یک تماشاچی زن در این خصوص گفت:" بچه هایم از دیدن حیواناتی مانند شیر، خرس، سگ و میمون در این سیرک بسیار خوشحال شدند اما بروز این حادثه موجب شد تا ترس و وحشت تمام وجود آنها را فرا بگیرد."

انتهای پیام / 

ببر خسته، مربی اش را غافلگیر کرد 

برچسب ها: ببر ، سیرک ، مربی ، چین ، نمایش ، وحشت ، قفس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار