فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ؛

انهدام باند خرید و فروش اموال مسروقه در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از انهدام باند خرید و فروش اموال مسروقه و دستگیری شش نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان ،سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با توجه به چندین فقره سرقت کابل برق و باطری خودرو در سطح شهرستان چابهار، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان چابهار با فعال کردن گشت‌های پوششی و با اشراف اطلاعاتی از وجود یک انبار ضایعاتی در شهرک صنعتی مبنی بر فعالیت یک باند غیرمجاز که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه در سطح شهرستان می‌کردند، مطلع شدند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت حقوق شهروندی و دق الباب وارد محل شده و در یک عملیات ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود:ماموران در بازرسی از این انبار ۵۰ متر سیم و کابل برق مسی و آلومینیومی، سیلندر، سرسیلندر اوراق شده موتور سیکلت، انواع باطری خودرو سنگین و سبک مستعمل، موتور یخچال مستعمل، پمپ آب، لاستیک کامیون و همچنین تعداد سه دستگاه خودرو مسروقه که به صورت غیر مجاز با آن‌ها اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کردند کشف کردند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در چابهار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار