افتتاح طرح آبرسانی روستایی جابر بدره

فرماندار شهرستان بدره گفت: طرح آبرسانی روستایی جابر بدره هفته دولت افتتاح می شود.

افتتاح طرح آبرسانی روستایی جابر بدره

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سیروس مرادحاصلی گفت: این طرح با اعتبار ۴۷میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای جابر، موسی، خوشقدم وتلخاب بالا در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح مهم روستایی مبلغ ۳۰میلیارد ریال از اعتبارات ملی و مبلغ ۱۷میلیاردریال از اعتبارات استانی هزینه شده است.

مرادحاصلی با اشاره به عزم و اراده دولت برای خدمت رسانی به روستاها و عشایر، اظهارکرد: آبرسانی به این روستاها بوسیله تانکر و یا از چشمه های محلی صورت گرفته است که با نگاه عدالت محور و توسعه گرایانه دولت به بخش روستایی ،این طرح عظیم از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و در هفته جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: آب و فاضلاب روستایی استان در این مورد تلاش و پیگیری زیادی داشته و شاهد پیشرفت ۱۰۰ درصدی آبرسانی مجتمع جابر هستیم که برای انجام این مجتمع آبرسانی روستایی مجموعا ۴۰ کیلومترخط انتقال ،۸۵۰ مترمکعب مخزن و ۲ کیلومتر خط انتقال برق اجراشده است.

مرادحاصلی ادامه داد:دو باب ایستگاه پمپاژ،حفرو تجهیز یک حلقه چاه عمیق و تجهیز دوحلقه چاهک به انضمام دیوارکشی محوطه ها نیز دراین طرح عملیاتی شده اندکه طرح اولیه آن براساس سه فاز تعریف شده بودو نهایتا درزمان بندی تعیین شده به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ د

افتتاح طرح آبرسانی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.