نشست و برخاست سالانه ۷۰ هزار پرواز از فرودگاه مشهد / افزایش پرواز‌ها به ۲۴ مسیر

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: سالانه حدود ۷۰ هزار پرواز در فرودگاه مشهد نشست و برخاست دارند که این آمار با رشد ۲۰ درصدی هرسال در حال افزایش است.

محمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ از برقراری دو پرواز جدید خارجی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد وگفت: پرواز‌های مسیر مشهد به باکو سال گذشته انجام می‌شد که متاسفانه متوقف شده بود و به دلیل درخواست مردم عزیز استان از این به بعد پرواز جدیدی در مسیر مشهد - باکو از این فرودگاه انجام می‌شود.

وی با توضیح اینکه شرکت هواپیمایی آتا عملیات انتقال مسافرین در این مسیر جدید را برعهده دارد تصریح کرد: روز جمعه ۱۰ شهریور ماه نخستین پرواز راس ساعت ۱۹:۳٠ فرودگاه مشهد را به مقصد باکو ترک خواهد کرد و روز‌های سه شنبه هر هفته از باکو به مشهد پرواز انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد - دمشق نیز از هفته آینده در فرودگاه مشهد راه اندازى می‌شود.

قاسم زاده افزود: بر این اساس مسیر‌های خارجی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به ۲، ۴ مسیر افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: سالانه حدود ۷۰ هزار پرواز در فرودگاه مشهدنشست و برخاست دارند که این آمار با رشد ۲۰ درصدی هر سال در حال افزایش است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی افزود: طی دو سال گذشته تعداد اعزام و پذیرش مسافران از شش میلیون و ۸، ۰، ۰ هزار نفر به ۹ میلیون و ۶، ۰، ۰ هزار نفر رسیده است و در سال گذشته بیش از ۱، ۰ میلیون و ۱۵۰ هزار مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش شده اند.

انتهای پیام// م. ه.

 

انجام ۷۰ هزار پرواز از فرودگاه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.