جزئیات آتش‌سوزی ضایعات و نخاله‌های کارگاه امانی شهرداری منطقه 10

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز حوالی ساعت 11 دیشب، ضایعات و نخاله‌های کارگاه امانی شهرداری منطقه 10 دچار حریق شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن مطلبی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: شب گذشته در پی تماس مداوم شهروندان به سامانه 125 و اعلام بروز آتش سوزی گسترده ضایعات و نخاله‌های کارگاه امانی شهرداری منطقه 10 واقع در شهرک ارم، ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله ایستگاه عملیاتی شماره 15 ارم را به فرماندهی داداشی به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: شب گذشته در پی تماس شهروندان، آتش نشانان ایستگاه 15 به محل حریق شتافته و شاهد آتش سوزی گسترده در محل جمع آوری ضایعات و نخاله‌های کارگاه امانی شدند که به شدت در حال سوختن بود.

وی با اشاره به شدت حریق این حادثه افزود: پس از اطلاع‌رسانی این حادثه، بلافاصله سه گروه اطفاء حریق و پشتیبان ایستگاه‌های شش، سه و یک نیز به محل اعزام و به یاری سایر آتش نشانان حاضر در محل شتافتند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تاکید کرد: سرعت عمل قابل ذکر آتش نشانان در اطفاء این حریق موجب شد که آتش سوزی به خودروهای فرسوده موجود در کارگاه سرایت نکرده و آتش سوزی گسترش نیابد.

گفتنی است: در عملیات اطفاء حریق این حادثه، آتش نشانان با بیش از سه ساعت تلاش مداوم، آتش‌سوزی را اطفاء و به عملیات خود خاتمه دادند.

شایان ذکر است، خوشبختانه در این حادثه با حضور سریع آتش نشانان از گسترش حریق پیشگیری و صدمات جانی نیز وجود نداشت.

 

انتهای پیام/ش

آتش‌سوزی ضایعات و نخاله‌های کارگاه امانی شهرداری منطقه 10

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار