کریمی اصل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای طرح پالایش مددجویان کمیته امداد

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان تهران گفت: تداوم اجرای طرح پالايش مددجویی در جهت خدمات رسانی بهتر و توجه بیشتر به حقوق مددجویان در دستور كار قرار دارد.

اجرای طرح پالایش مددجویان کمیته امدادعلی کریمی اصل معاون حمايت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: رويكرد كميته امداد در جهت توانمندسازی مددجويان تحت حمايت اين نهاد است تا به صورت زماندار از نيازمندان و قشر محروم جامعه حمايت کند و زمينه توانمندی و استقلال خانواده ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به جامعه هدف، مدت‌دار است، تصریح کرد:خدمت رسانی و کمک به خانواده های تحت حمايت به وسیله مددكاران این نهاد انجام می‌شود، در نتیجه نيازهای خانواده‌ها در ابعاد مختلف بايد توسط مددكاران شناسایی شود تا مشكلات اين افراد هرچه سريع‌تر و مطلوبتر رفع شود.

کریمی اصل با اشاره به اجرای طرح پالايش پرونده‌های مددجويی در سال گذشته افزود: تداوم اجرای طرح پالايش و ويرايش به منظور خدمات رسانی بهتر و توجه بيشتر به حقوق مددجو در دستور كار مددكاران کمیته امداد قرار دارد.

معاون حمايت و سلامت خانواده کمیته امداد در خصوص اجرای طرح غربالگری برای سلامت مددجویان عنوان کرد: با توجه به اینکه در كنار توانمندسازی مددجویان توجه به بخش بهداشت و درمان آن ها نیز در اولویت قرار دارد، در نتیجه برای اجرای اين طرح ها هيچ هزينه ای توسط مددجويان پرداخت نمی شود و تمامی هزينه ها از سرفصل حوزه بهداشت و درمان اين نهاد پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تلاش می كنيم تا از طريق اجرای برنامه های مختلف مانند پرداخت كمک هزينه های بهداشتی و كمک به درمان مددجويان اين نهاد به ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی اين افراد كمک كنيم، یادآور شد: اجرای آزمايشات قند، فشار و چربی خون، نارسايی های تيروئيدی، اجرای طرح بينايی سنجی و شنوايی شناسی، همچنین اجرای طرح سنجش تراكم استخوان از جمله اقدامات این طرح است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار