مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی:

آغازعملیات گازرسانی به ۷۹ روستای آذربایجان غربی

به مناسبت هفته دولت کار بهره‌مندی ۵۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی و آغاز عملیات گازرسانی به ۷۹ روستای دیگر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  علیرضا شیخی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: برای بهره‌مندی این 50 روستا از نعمت گاز طبیعی اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای استان با قدرت در حال اجراست افزود: در هفته دولت کلنگ آغاز اجرای عملیات گازرسانی به 79 روستای دیگر نیز به زمین زده خواهد شد.

شیخی تصریح کرد: برای پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود هزینه‌ای بالغ بر 580 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به گازرسانی در بخش شهری آذربایجان غربی نیز اظهار کرد: گازرسانی به 6 شهر استان در مراحل مختلفی از اجرا قرار دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: در مجموع با اتصال 50 روستای استان به شبکه گازرسانی کشور و همچنین بهره برداری از پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می‌شود نزدیک به 16 هزار خانوار روستایی از این نعمت خدادادی بهره‌مند می‌شود.

شیخی تاکید کرد: در سایه همکاری نهادها و همچنین تأمین به موقع اعتبارات گازرسانی در بخش روستاهای آذربایجان غربی با شتاب بیشتری ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ب

عملیات گازرسانی به ۷۹ روستای آذربایجان غربی آغاز شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.