استعفای اجباری رئیس هیئت مدیره استقلال

قریب رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به دنبال استعفای خود از این باشگاه است و در صورتی که فردا در نشست حاضر نشود جدایی او قطعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان محمد حسین قریب پس از حضور در باشگاه استقلال به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب شد تا چهارمین نشست اعضای هیئت مدیره، نشان داد تمایلی برای حضور در این جلسه ها ندارد.

 شنیده می شود قریب به زودی از جمع هیئت مدیره استقلال جدا می شود و این جدایی دلایل مختلفی دارد.

اول اینکه قریب تمایل داشت از نفراتی در استقلال استقاده کند که بنا بر دلایلی با وی در بیرون از استقلال هم روابط اقتصادی دارند.

دو اینکه قریب طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه از سوی بازرسی کل کشور به دلیل 2 شغله بودن از حضور در استقلال منع شده است البته این موضوع هنوز رسانه ای نشده و به احتمال قوی یکی از دلایل جدایی احتمالی دکتر قریب از استقلال خواهد بود .

غیبت های متعدد قریب در جلسات هیئت مدیره استقلال شاید به نوعی بر تمامی دلایل رسانه ای وی برای جدایی ارجح تر باشد اما به نظر می رسد بهانه ای باشد برای دلایل اصلی که همان اختلاف با مدیر عامل باشگاه استقلال تهران یعنی رضا افتخاری است که باعث شده مدیر با سابقه استقلال  تصمیم به کناره گیری از هیئت مدیره بگیرد.


همچنین قریب خواهان برگزاری جلسه ای  با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان است تا گزارشی از وضعیت موجود در باشگاه استقلال را به اطلاع او برساند. از طرفی احتمال اینکه این ملاقات در هفته جاری انجام شود وجود دارد اما اگر این امر صورت نگیرد، استعفای قریب به دست وزیر ورزش و جوانان می رسد.

یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال در این مورد اعلام کرد که اگر قریب در نشست فردا حضور پیدا نکند پنجمین جلسه غیبت وی در هیئت مدیره تلقی می شود و شاید طبق اساسنامه و نظر رئیس مجمع  استعفای او حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/

رئیس هیئت مدیره استقلال به دنبال جدایی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار