بهره برداری از ۱۰پروژه آبرسانی روستایی در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت : ۱۰پروژه آبرسانی روستایی در هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حمید روشن‌روان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت : این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۶۲ هزار و ۳۱۶ میلیون ریال تکمیل‌ شده  و آماده بهره‌ برداری است که با افتتاح این تعداد پروژه ۱۷ روستا با جمعیت بیش از ۶ هزار و ۴۶۰ نفر از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

وی تکمیل پروژه آبرسانی به روستای رختیان در بجنورد، فاز یک مجتمع توی در اسفراین، آبرسانی به دو روستای مجتمع زینکانلو از توابع شهرستان فاروج، تکمیل آبرسانی چهار روستای مجتمع کلاته ابریشم از توابع راز و جرگلان ازجمله پروژه‌های آماده بهره ‌برداری در هفته دولت برشمرد.

 روشن روان افزود: همچنین تکمیل پروژه آبرسانی به روستای زورتانلو، روستای کلاته بالی، روستای اسلام‌آباد و تکمیل پروژه روستای پیره تحت پوشش مجتمع جنگاه در شیروان نیز با بیش از ۱۱ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار برای بهره‌ برداری در این هفته آماده‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه آبرسانی به روستای آرمادلو گرمه تحت پوشش فاز سه مجتمع ناویا با ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و نیز آبرسانی به دو روستای جربت قمیطه با پنج هزار و ۱۰۰ میلیون ریال آماده بهره ‌برداری شده است.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از 10 پروژه با اعتباری افزون بر ۶۲ هزار و ۳۱۶ میلیون ریال در خراسان شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.