رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان های زیر مجموعه این دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفته که برای آنها ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال ۱۸ پروژه بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان های زیر مجموعه این دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفته که برای آنها ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.


وی با بیان اینکه استان با کمبود پرستار و متخصص در بعضی از رشته های تخصصی همچون رادیولوژی و در برخی از رشته های تخصصی و فوق تخصصی مواجه است که در تلاش هستیم این مشکلات برطرف شود، افزود: دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بحث ظرفیت پرستاری امسال سهم ویژه ای برای این موضوع دیده شد که برای برطرف شدن مشکل دامغان در حوزه پرستاری امیدواریم گام های خوبی برداریم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه برای رفع شدن مشکل طبقه چهارم بیمارستان ولایت دامغان امیدواریم در آینده نه چندان دور به ظرفیت بیمارستان افزوده شود، تاکید داشت: در حال بیمارستان ولایت دامغان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است وبا حمایت های مسئولان شهرستان در تلاش هستیم شرایط آموزشی شدن بیمارستان ولایت فراهم و در آینده این مرکز بیمارستانی با آموزشی شدن ارتقاء پیدا کند.


شادنوش بخش دیگری از سخنان خود را به مقوله ارتباط دانشگاه علوم پزشکی سمنان و بیمه ها اختصاص داد و با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از بیمه شدگان استان سمنان را بیمه تامین اجتماعی تشکیل می دهد، افزود: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد از بیمه شدگان در این استان را بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند نباید در بحث پرداخت مشکل داشته باشیم که متاسفانه این موضوع وجود دارد.


وی بیان کرد: شفاف سازی حقوق بیمه تامین اجتماعی باید بعد از سال ها محقق شود که باید گفت در طی ۱۱ ماهه اخیر تاکنون کارانه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی سمنان پرداخت نشده در صورتی که تامین اجتماعی تمام کارانه پرسنل خود را پرداخت کرده است که این موضوع آزار دهنده است و از یک نوع تبعیض برخوردار است.


انتهای پیام/ م


اعطای اعتبار 400میلیارد ریال به پروژه های بهداشتی و درمانی سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.