رئیس‌ هیأت تیراندازی با کمان فارس خبر داد:

معرفی نفرات برتر رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی فارس

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی و انتخابی استان فارس با معرفی نفرات برتر در شیراز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تفضل روحانی رئیس‌ هیأت تیراندازی با کمان استان فارس با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی و انتخابی استان فارس در شیراز، گفت: در این دوره از مسابقات 30 کماندار برتر استان در سایت اختصاصی تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز با یکدیگر به‌رقابت پرداختند.


وی افزود: کمانداران حاضر در این رقابت‌ها در دو رشته کامپوند و ریکرو با هم به‌رقابت پرداختند که پایان و در رشته کامپوند بانوان سارا بنیانی و سارا تبیان از شیراز عنوان نخست و دوم را کسب کردند و زهرا حمیدی‌پور از جهرم سوم شد.


روحانی ادامه داد: در بخش آقایان نیز داوود احمدی، امین دهقانی و فرید رزمی از شیراز عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.


وی با اشاره به اینکه در رشته ریکرو و در بخش آقایان محمد فلاح از شیراز عنوان نخست، محسن زارعیان از جهرم دوم و محمدمهدی چشمه‌زنگی از شیراز سوم شدند، بیان کرد: عنوان نخست تا سوم بخش بانوان نیز به زهره ده‌بزرگی، اسما نعمتی و فریده شمسی از شیراز رسید.


روحانی بیان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات زیر نظر کمیته فنی هیأت تیراندازی با کمان استان فارس، تمرینات خود را جهت آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور از هفته آینده آغاز می‌کنند.


گفتنی است داوری این دیدار بر عهده وحید کریمی اصل، نازنین توکلی و طیبه ریحانی بود و احمدرضا مداح نیز مسؤولیت روابط عمومی مسابقات را بر عهده داشت.
انتهای پیام/ر


برگزاری رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.