پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی در کرمان

استاندار کرمان با اشاره به تاثیرات ایجاد شغل در تثبیت خانواده ها در روستا، گفت: در سال گذشته حدود 200 میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی در استان کرمان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان بعد از ظهر جمعه در ادامه سفر یکروزه به بخش شهداد، با حضور در جمع مردم روستای جهر(روستای هزار دره)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجائی، افزود: کاستی هایی که در روستاهای استان همچون روستای جهر وجود دارد، با ایجاد شغل برطرف می شود.
وی با اشاره به تاثیرات ایجاد شغل در تثبیت خانواده ها در روستا، یادآورشد: در سال گذشته حدود 200 میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی ارزان قیمت با بازپرداخت 4 ساله در استان کرمان پرداخت شده است و این مهم نیز در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.
استاندار کرمان با تاکید براینکه اقداماتی که موجب کاهش و رفع مشکلات مردم این مناطق می شود، در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: با اجرای طرح تقسیم بندی استان کرمان به هشت زون اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی موسسات و شرکت های توسعه گرا در این مناطق، می توان اشتغالزایی خوبی در مناطق ایجاد کرد.
 استاندار کرمان پیش از ظهر جمعه به اتفاق جمعی از مسئولین استان از بخش های گلباف و شهداد از توابع شهرستان کرمان سفر و از روستاهای بین راه(پشتوئیه، جهر، کشیت، اندوهجرد و ...) نیز بازدید و از نزدیک از وضعیت روستاها و نوع زندگی و امرار معاش روستاییان مطلع گردید.

انتهای پیام/ی

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.