پیدا شدن یکی از اجساد غرق شده در رودخانه کارون

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از پیدا شدن جسد یکی از 3 نفر که شب گذشته در رودخانه کارون شهرستان شوشتر غرق شده اند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در خصوص جزئیات این خبر بیان داشت: حوالی ساعت 23:30 شب گذشته ( 2 شهریورماه) 3 عضو یک خانواده شامل 2 برادر و داماد آن‌ها که برای تفریح به ساحل رودخانه کارون در شوشتر رفته، در منطقه پل کابلی شوشتر تن به آب زده بودند که متاسفانه غرق شدند.
وی تصریح کرد: این 3 نفر در 7 کیلومتری پایگاه ساحلی شهید شنگل‌زاده هلال احمر غرق شدند که این موضوع ساعت 00:17 بامداد امروز ( 3 شهریورماه ) توسط پلیس به این پایگاه اطلاع‌رسانی شد و نجاتگران هلال احمر به همراه نیروهای سایر دستگاه‌های امدادی نظیر اورژانس و آتش‌نشانی ظرف 3 دقیقه بعد در ساعت 00:20 به محل موردنظر رسیدند.
سلامت با اشاره به انجام عملیات جستجو برای نجات این 3 فرد در شب گذشته، اظهار داشت: امروز نیز عملیات جستجو ادامه داشت و حدود ساعت 18:30 جسد یکی از مغروقین به نام جاسم بنی‌نعمه که داماد این خانواده و ساکن شادگان بود و 30 سال سن داشت، توسط عوامل آتش‌نشانی شهرستان در پایین‌دست پل کابلی شوشتر از آب بیرون کشیده شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اذعان کرد: جستجوها برای یافتن 2 مغروق دیگر به نام‌های محمد جامعی 24 ساله و عدنان جامعی 20 ساله که اهوازی هستند، همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/گ

کارون جسد فرد غرق شده را پس داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.