کارون 3 جوان اهوازی را بلعید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر از غرق شدن 3 جوان خوزستانی شامگاه گذشته هنگام شنا کردن در رودخانه کارون در شهرستان شوشتر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی ایوبی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ساعت حدودا 23 شب گذشته این موضوع به آتش نشانی شوشتر گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی و غواص به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تلاش چند ساعته نیروهای امدادی برای پیدا کردن این افراد به دلیل تاریکی هوا و شدت جریان آب بی نتیجه ماند و از صبح امروز تلاش برای یافتن اجساد آن ها آغاز شده است.

ایوبی اذعان داشت: این حادثه در رودخانه کارون در محدوده پل کابلی(شهید بهرامی) شوشتر اتفاق افتاد و متاسفانه 3 جوان اهوازی که برای شنا به درون رودخانه رفته بودند غرق شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شوشتر تصریح کرد: محمد و عرفان جامعه 2 برادر 20 ساله و جاسم بنی تعامه 30 ساله ساکن اهواز در این حادثه غرق شده اند و تلاش نیروهای امدادی و غواصان برای یافتن اجساد آن ها ادامه دارد.

براساس آمار پزشکی قانونی در 15 سال گذشته (1380 تا 1395)، 18 هزار و 274 تن بر اثر غرق‌شدگی در کشور جان خود را از دست داده اند که در این میان خوزستان دومین رتبه در کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/گ

غرق شدن 3 جوان در رودخانه کارون شوشتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.