استاندار بوشهر؛

شورای آموزش عالی استان بوشهر تشکیل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: در راستای بررسی و حل مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تشکیل شورای آموزش عالی استان بوشهر ضروری است که نخستین نشست آن تشکیل می‌شود.

شورای آموزش عالی استان بوشهر تشکیل می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تاکید بر بهره جستن از ظرفیت دانشگاه‌ها در امور پژوهشی و مطالعاتی اظهار داشت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با داشتن ابزارهای لازم ظرفیت خوبی برای اجرای پروژه‌های مختلف هستند که لازم است مسئولان از این قابلیت بهره‌برداری کنند.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت افزود: با توجه به توانمندی علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پارک‌های علم و فناوری از توانمندی بالایی برخوردار هستند تاکید کرد: توجه به توسعه زیرساخت‌های این پارک‌ها و افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مستعد در این پارک‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

سالاری با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرند که لازم است با اطلاع رسانی زمینه ترغیب افراد مستعد به این شرکت‌ها فراهم شود.

این مسئول با تاکید بر تشکیل شورای آموزش عالی استان بوشهر بیان کرد:در راستای بررسی و حل مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تشکیل شورای آموزش عالی استان بوشهر ضروری است که نخستین نشست آن هفته آینده تشکیل می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.