رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

افتتاح ۸۲ پروژه با ۶۴۰ نفر اشتغالزایی در بخش کشاورزی همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۸۲ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی و اشتغالزایی ۶۴۰ نفر در هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۸۲ پروژه با ۶۴۰ نفر اشتغالزایی در بخش کشاورزی همدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان افزود: امسال سازمان جهاد کشاورزی استان همدان 82 پروژه افتتاح می‌کند که با افتتاح این پروژه‌ها 85 روستا و 779 خانوار روستایی از برکات آن برخوردار می‌شوند.

وی با اعلام اینکه مجموع اعتبارات این 82 طرح و پروژه معادل 288 هزار و 870 میلیون ریال است بیان کرد: میزان اشتغالزایی برای این 82 پروژه و طرح آماده بهره برداری640 نفر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد: از مجموع 82 پروژه آماده افتتاح 52 پروژه در حوزه آب و خاک و 9 پروژه در حوزه تولیدات دامی است.

رضوانی جلال اعلام کرد: هفت پروژه آماده افتتاح مربوط به شیلات و آبزیان، 10 پروژه در حوزه باغبانی، سه پروژه در صنایع تبدیلی کشاورزی و یک پروژه مربوط به صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی است.

وی با اشاره به اینکه 9 پروژه از این تعداد مربوط به شهرستان همدان است گفت: 11 پروژه مربوط به ملایر، دو پروژه مربوط به نهاوند، دو پروژه در تویسرکان، 23 پروژه در اسدآباد، 11 پروژه در کبودراهنگ، هفت پروژه مربوط به رزن، هفت پروژه در شهرستان بهار و سه پروژه مربوط به فامنین افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ص.ف

افتتاح طرح های کشاورزی همزمان با هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.