رییس شورای شهر مشهد؛

اولین رویکرد شورا رویکرد تعاملی نه تقابلی است

رییس شورای شهر مشهدگفت: اولین رویکرد شورا رویکرد تعاملی نه تقابلی است رویکردی که به دنبال هم‌افزایی و اجماع در رویکرد‌های فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ محمدرضا حیدری امروز در آئین گشایش و آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی مشهد گفت: انتخابات فرصتی است تا گفتمان‌های درون نظام برنامه و دیدگاه‌های خود را عرضه کنند تا در معرض افکار عمومی قرار بگیرند تا مردم تصمیم بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به کلیه افراد لیست و افزایش اعتماد شش برابری از ویژگی‌های منحصر به فرد این شوراست، افزود: ما برای انتقال تجربیات و کسب آگاهی ۱۰۰ جلسه با انجمن‌های تخصصی و سازمان‌ها و سمن‌ها برای آمادگی کامل برای مدیریت شهری برگزار کردیم.

حیدری خاطر نشان کرد: انتخاب یک فرآیند شفاف در انتخاب شهردار و آگاهی و شناخت مردم و رسیدن به اجماع برای انتخاب شهردار توانمند، باسابقه و بومی نکته برجسته همدلی و اجماع اعضای شوراست.

رییس شورای شهر مشهدگفت: مشهد خرده فرهنگ‌های متفاوت برای واگرایی‌های فرهنگی و اجتماعی دارد و یکی از دلایل عقب ماندگی رویکرد‌های شهری عدم هماهنگی سازمان‌ها و رویکرد‌ها به همین دلیل بوده است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال افزایش حس تعلق شهروندان به شهر در محور برنامه‌های فرهنگی و افرایش سرمایه‌های اجتماعی هستیم.

ریس شورای اسلامی مشهدگفت: تسهیل بستر سرمایه گذاری برای توسعه اشتغال، آگاهی بخشی در مورد حقوق متقابل شهروندان و مسوولان که در قالب حقوق شهروندی تعریف می‌شود، ایجاد عدالت شهری و فرصت‌های برابر به ویژه در مناطق کم برخوردار و کامل کردن زنجیره‌های خدمات برای افزایش ماندگاری زائران از جمله رویکرد‌های این شورا خواهد بود.

حیدری با اشاره به اینکه زیست پذیرکردن شهر مشهد با تکیه بر شهر هوشمند، کارآمدی و استفاده از همه ظرفیت‌ها و کاهش هزینه‌ها و چابک سازی آموزش‌های لازم نیاز دارد، افزود: توجه به ایمنی و مدیریت بحران با فراهم کردن تجهیزات را در این سه ماه با تعامل با دستگاه‌های مختلف بررسی کردیم.

وی افزود: اجماع و انسجام یکی از ویژگی‌های شورای پنجم است و تمامی فرآیند‌های شورا و انتخاب کمیسیون‌ها بدون رای گیری بوده است و با اجماع و توافق انجام شده است.

رییس شورای شهر گفت: امیدواریم با حضور تقی زاده در مسوولیت سکانداری شهرداری مشهد و با تعامل و همراهی دولت خدمت گزار بتوانیم گام‌های اساسی در حوزه مدیریت شهری برداریم.
 
انتهای پیام//ف.غ
 
 

آئین گشایش و آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.