استاندار خراسان رضوی؛

محور، اساس و نقطه شروع آموزش و پرورش، آموزش ابتدایی است

استاندار خراسان رضوی گفتگفت: مرجع ذهنی و فکری و بنیان محکم آینده انسان در دوره ابتدایی شکل می‌گیرد.

محور، اساس و نقطه شروع آموزش و پرورش، آموزش ابتدایی است.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  علیرضا رشیدیان در ششمین جشنواره کشوری جابر بن حیان افزود : خوشحالیم که افتخار میزبانی دانشمندان کوچک و آینده سازان ایران اسلامی و مربیان، ادامه دهندگان علم و اگاهی و وارثان پیامبر (ص) که کلامش، علمش و سنتش ترغیب به علم و علم اموزی است را در شهر امام علم و آگاهی‌ها داریم.

وی این جشنواره را گردهمایی دانشمندان اینده ساز این مرز و بوم در توس عنوان کرد وگفت :جابر بن حیان از شاگردان امام صادق (ع)، الگوی بسیار شایسته‌ای برای آموختن و یاد دادن است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه آموزش و پرورش را محور توسعه پایدار دانست و افزود: تا زمانی که اموزش و پرورش متحول نشود و فرهنگ آموزش، جهاد و تلاش خستگی ناپذیر برای حل مسائل در کودکان ایجاد نشود، توسعه و پیش رفت نخواهیم داشت و برای تحقق این مهم آموزش ابتدایی محور و اساس و نقطه شروع است.

رشیدیان  گفت: امیدواریم این جشنواره با ترویج فرهنگ جهد و تلاش مستمر، ظرفیتی مناسب برای تحقق مبانی و روح اقتصاد مقاومتی باشد و با احیای شعار "ما می‌توانیم" گامی برای توسعه پایدار و سازنده بردارد.

 

گفتنی است در این مراسم از تمبر یادبود ششمین جشنواره کشوری جابر بن حیان رونمایی شد.
 


انتهای پیام// م. ط
 
 

آغاز ششمین جشنواره کشوری جابر بن حیان در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار