پوشش انتظامی امنیتی مسیر زوار اربعین

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: همگام با حرکت معنوی زائران در طول مسير پوشش انتظامی و امنيتی مناسبی توسط عوامل انتظامی اين فرماندهی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با نزديك شدن به مراسم اربعين حسينی، پلیس این شهرستان از هرلحاظ آمادگی خدمت رسانی و خدمتگزاری به زائران سید و سالار شهیدان (ع) را دارد چرا که خدمت به زوار اباءعبدالله الحسین (ع) عبادت است.


وی به اتخاذ تدابير امنيتی و انتظامی مسير زائران اربعين حسينی اشاره كرد و افزود:  به منظور پذیرایی و اسکان زوار تعداد 22 مسجد، مدرسه، حسینیه،خوابگاه و تالار پذیرایی در نظر گرفته شده که به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمت به زائران حسینی است، البته مردم محلی در شهر حمیل، تعداد 10 واحد مسکونی جهت پذيرای زائران در اختیار ستاد اربعین قرار داده اند.


  سرتیپ نیا افزود: خوشبختانه در حال حاضر با تلاش تمامی نيروهای امنيتی و انتظامی و برگزاری جلسات هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط وضعيت بسيار خوبی در این شهرستان حاکم است و به منظور برقراری هرچه بیشتر امنیتی و ترافیکی این انتظامی از هم اکنون آمادگی لازم را احراز کرده است.

 

انتهای پیام/ز

آمادگی برای خدمت رسانی به زائران اربعین

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار