مقاوم سازی 960 واحدمسکونی در آذربایجان غربی

همزمان با هفته دولت مقاوم سازی 960 واحدمسکونی در آذربایجان غربی آغاز می شود

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در این زمینه گفت: برای مقاوم سازی و زیباسازی  960 واحد مسکونی در استان  144 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مهندس محمود بدلی  افزود: اجرای طرح هادی در 18 روستا با 81 میلیارد و 648 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: در قالب طرح مسکن مهر، تاکنون 11هزار واحد در 29 شهر زیر 25 هزار خانوار  با 2 هزار و420 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است که یک واحد بصورت نمادین برای اختتامیه طرح مسکن مهر  در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

محمود بدلی همچنین در ادامه بهبود بافتهای فرسوده ، ارتقاء کیفیت ساخت و سازها و ترویج فرهنگ رعایت اصول فنی برابر مقررات ملی ساختمانی را از اهداف اجرای طر های ویژه بهسازی اماکن روستایی برشمرد و افزود: تا کنون بهسازی در  75 هزار واحد مسکونی روستاهای استان شروع شده است که بیش از 63 هزار واحد نیز به اتمام رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان در خصوص اجرای طرح هادی نیز گفت: این طرح برای 2166 روستای بالای 20 خانوار استان تهیه شده است که در  501 روستا اقداماتی مانند بازگشایی معابر،جدول گذاری، سنگ فرش و آسفالت معابر و ساماندهی چشمه ها انجام شده است.

 انتهای پیام/ح                            

 

آغاز مقاوم سازی 960 واحد مسکونی با صرف 144 میلیارد ریال اعتبار در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.