برگزاری بیش از 14 هزار ساعت دوره آموزشی در سال جاری

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از برگزاری بیش از 14 هزار ساعت دوره آموزشی در سال جاری در شرکت آبفای استان کرمانشاه خبر داد.

برگزاری بیش از 14 هزار ساعت دوره آموزشی در سال جاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جهانبخش همه‌خانی معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی در رده های شغلی اختصاصی و عمومی،کارگاه ، سمینار، جشنواره و همایش برگزار شده است.


همه خانی افزود: دوره های آموزشی مذکور توسط مراکز علمی از قبیل موسسه تحقیقات وزارت نیرو، مجتمع عالی آموزشی غرب، جهاد دانشگاهی و دانشکده صنعت آب و برق گیلان برگزار شده است.


وی بیان کرد: 1331 نفر دوره شامل نیروهای شرکت از قبیل قرارداد دائم، مدت معین، خدماتی، طرحی و حجمی در تمام سطوح شامل مدیریتی، کارشناسی، کمک کارشناسی، خدماتی و کارگری در سال جاری برگزار شده است.


جهابخش همه خانی گفت: این شرکت در راستای ارتقای سطح علمی و مدیریتی مدیران اقدام به اعزام مدیران بطور یکپارچه به دوره های مذکور در پژو هشگاه صنعت آب و برق کشور نموده است که از آن به عنوان بسته آموزشی مدیران یاد می شود.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری کلاس های آموزشی در شرکت آبفای استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار