در همایش پیاده‌روی کارکنان و خانواده‌های نزسا؛

سردار پورجمشیدیان: رسیدگی به نشاط و معنویت‌ خانواده‌های پرسنل نیروی زمینی در دستور کار قرار دارد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: خانواده پرسنل عاملی در موفقیت ماموریت‌ها هستند.

سردار پورجمشیدیان: خانواده‌های کارکنان عاملی در موفقیت ماموریت‌هابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در همایش پیاده روی کارکنان و خانواده‌های نزسا اظهار داشت: به اعتقاد من سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از پاسداران، بسیجیان، کارکنان، سربازان و خانواده‌ها آنها است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه خانواده های پرسنل جدای از خانواده بزرگ سپاه نیستند افزود: ما در سپاه پاسداران معتقدیم اگر می‌خواهید در ماموریت‌های محوله به سپاه به خصوص نیروی زمینی موفق باشیم باید خانواده‌های پرسنل را مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اگر همکاری خانواده‌ها، همسران و فرزندان کارکنان نباشد قطعا نیروی زمینی در اجرای ماموریت‌ها نمی‌تواند آن گونه که شایسته است موفق باشد، رسیدگی به نشاط و معنویت‌ خانواده‌های پرسنل نیروی زمینی از نکات اساسی است که در دستور کار ما قرار دارد.

سردار پورجمشیدیان گفت: معتقدیم اگر خانواده‌های پاسداران با نشاط و سرشار از معنویت باشند می‌توانیم تاثیر آن را در نیروی زمینی ببینیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه انتظار ما از پاسداران این است که در مراسم‌های این چنینی شرکت کنند، افزود: سپاه فضاهای مناسبی را با امکانات فراوان ایجاد کرده که کارکنان می توانند از انها استفاده کنند.

سردار پورجمشیدیان در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ان شا الله این مراسم شروع حرکتی باشد تا پاسداران از این به بعد از فضاهای تعبیه شده استفاده کنند. استقبال نشاط و روحیه دادن شما پاسداران می‌تواند باعث تکرار چنین مراسم‌هایی شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار