فرماندار تویسرکان:

۳۷ طرح عمرانی در تویسرکان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار تویسرکان گفت: هفته دولت ۳۳ طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری می رسد و مراحل اجرایی چهار طرح آغاز می شود.

۳۷ طرح عمرانی در تویسرکان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب مومیوند فرماندار تویسرکان افزود:اعتبار اختصاص یافته برای 33 طرح عمرانی که در هفته دولت در تویسرکان به بهره برداری می رسد، 25 میلیارد تومان و برآورد اعتبار لازم برای آغاز مراحل اجرایی چهار طرح دیگر 50 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در هفته دولت در شهرستان تویسرکان افزون بر 75 میلیارد تومان است که نسبت به هفته دولت سال گذشته از رشد 60 درصدی برخوردار شده است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به طرح‌های مهم و اثر گذاری که هفته دولت در شهرستان تویسرکان به بهربرداری می‌رسند و یا مراحل اجرایی خود را آغاز می‌کنند بیان کرد: در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از سالن ورزشی کارگران با یک هزار و 800 متر مربع زیر بنا، افتتاح دو مدرسه، استاندارد سازی سیستم گرمایشی تعدادی از مدرسه های شهرستان، پارک بانوان و بهسازی و اسفالت روستاهای آرتیمان، بابا پیرعلی، باباپیر و میانده هستیم.

مومیوند افزود: همچنین افتتاح خانه‌های بهداشت جدید روستاهای بادامک، اشترمل، جیجانکوه، ابدالان، جرا، چاشتخوره، منجان و دارانی سفلی، بازسازی شبکه توزیع برق روستایی، توسعه کشاورزی و آبیاری نوین، شروع به کار تعاونی‌های شهری و روستایی و روکش آسفالت معابر شهری تویسرکان از دیگر طرح‌های مهم هفته دولت در شهرستان تویسرکان هستند.

مومیوند از آغاز به کار شرکت تولید داروی تدبیر دارو با سرمایه گذاری 14 میلیارد تومانی بخش خصوصی در ناحیه صنعتی فرسفج در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: همچنین شرکت بازیافت کاغذ و مواد سلولوزی " مهان کاغذ سرکان نیز با برآورد اعتباری بیش از 50 میلیارد تومان مراحل اجرایی خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/ص.ف

بهره برداری از طرح های عمرانی تویسرکان در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.