استاندار همدان:

برخی‌ها نسبت به سرمایه‌گذاری در همدان تنگ‌نظری دارند

استاندار همدان با بیان اینکه نسبت به سرمایه‌گذاری در همدان تنگ‌نظری وجود دارد گفت:خواستار پژوهش درباره دلیل سرمایه‌گذاری نکردن همدانی‌ها در استان شده‌ام.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محمدناصر نیکبخت  استاندار همدان عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: پرداخت وام ازدواج در استان ۳۰۰ درصد رشد داشته است که لازم است از زحمات اداره کل ورزش و جوانان و تلاش بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج قدردانی شود.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان در کار روان هستند و همواره از عملکرد بانک‌های استان در جلسات کشوری دفاع کرده‌ام، افزود: تشکیل مجلس مشورتی جوانان در استان از طریق اداره کل ورزش و جوانان به وزارتخانه منعکس و تائیدیه برای شروع کار گرفته شود. کار‌هایی که در حوزه فرهنگی استان انجام شده، قابل تقدیر است البته باید اشکالی اگر وجود دارد، بررسی و برطرف شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در مسائل اجتماعی ورود علمی و بسیار جدی داشته است گفت: از حرکت مجلس در امتداد رای مردم باید سپاسگزاری کرد.

نیکبخت گفت:: امروز سالگرد زیباترین، ساده‌ترین و عزیزترین ازدواج را عرض تبریک داریم چراکه ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) باید الگوی جوانان ما و زندگی آن‌ها الگوی همه ما باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ هزار شهید کارمند دولت در کشور و ۴۵۰ شهید کارمند استان و شهید حججی، گفت: مردم به برنامه‌های دولت رای دادند و تایید کردند و اکنون باید به تایید مردم پاسخ دهیم چراکه اصل دغدغه مردم ما اشتغال است و همه باید تلاش کنند که مشکل اشتغال حل شود تا ازدواج و مسکن راحت‌تر حل شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در همدان یک مقداری تنگ نظری‌ها وجود دارد، گفت: خواستار پژوهش درباره دلیل سرمایه‌گذاری نکردن همدانی‌ها در استان شده‌ام البته باید بدانیم سرمایه‌گذار از سرو صدا و بگیر و ببند، فرار می‌کند.

وی گفت:اکنون در همدان ۸۶۰۰ میلیارد تومان در دولت یازدهم سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی داشتیم و ۱۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید در استان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/پ

گلایه استاندار همدان از تنگ نظران بخش سرمایه گذاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.