از هزینه های میلیونی برای جرم گیری دندان سگ تا قیمت کوتاه کردن موهای گربه + فیلم

تبلیغ شبکه های ماهواره ای و و اشاعه فرهنگ نگهداری از حیوانات در فضای مجازی باعث شده تا برخی ترغیب به نگهداری و صرف هزینه های میلیونی برای این حیوانات کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نفوذ شبکه های ماهواری و فضای مجازی در ميان خانواده هاى ايرانى نگهدارى از حيوانات در منازل روز به روز در حال گسترش است.
با ترغیب غربی ها در شبكه هاى ماهواره اى و البته برخی هنرمندان عده اى از هموطنانمان با الگو برداری از این فرهنگ نادرست اقدام به نگهداری از حیوانات كرده و ساليانه میلیون ها تومان براى تيمار اين حيوانات به اصلاح خانگى صرف مى كنند، حیواناتی که در گذشته برای حراست و نگهداری از دام ها و اراضی نگهداری می شدند، متاسفانه اين روزها با ناآگاهى برخى افراد به خانه ها و حتی اتاق هاى ايرانيان راه پیدا کرده است.




 

 

انتهای پیام/

به جای بچه سگ بیاورید + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اما اکثریت جمعیت کره زمین نظر متفاوتی با شما دارند.
Germany
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
سگ ها بهترین همیار انسانها هستن..برای نگهبانی .حراست .کمک به نابینایان.پرستاری کودک.سالمند.افراد افسرده و عملیات نجات مرده یاب یا زنده یاب و بیماران اوتیسم..چه توی منزل چه توی حیاط چه توی باغ ..خیلی هم پاک هستن..و دوست داشتنی..این دیدتون رو درست کنید ...اخیرا روز به روز علاقمندان به حیوانات بیشتر و بیشتر میشه...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۴۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
سلام
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
lidndn
۰۶:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
اینها همه سیاسیت های صهیونیست است برای نابودی خانواده ایرانی .به جای فرزند آوری ،سگ اوری در خانه تا نسل شیعه گسترش نیابد.
Germany
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
سگ یه دوست و یه موجود باوفاست سلطان وفا قداسته...سگ جای خودش و بچه هم جای خودش..افکار مسموم توی حیوان ازار تند رو افراطی نمیتونه عشق به حیوانات رو از مردم کم کنه...
United States of America
ناشناس
۰۳:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
سگ حیوان و یکی از مخلوق ها است باید او را آزار نکرد ولی جای حیوان در طویله است نه در خانه این کار حیوان زبان بسته را محبوس میکند.
و مرگ بر شبکه منو تو ! همین ها هر چیز قبیحی رو فرهنگ میکنن. و آن کفتار که میگه سگ بهتر از آدم است این حرف فقط در موزد خودش صدق میکند! من هم میگم سگ از مهمانان و مجریان شبکه منو تو بهتر است.
آخرین اخبار