آخرین فرصت به منصوریان داده می شود

منصوريان مربى برتر آسيا براى حضور دوباره در استقلال با موافقت مديران اين تيم مواجه مى شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به باخت تيم فوتبال استقلال مقابل پديده در هفته پنجم رقابت هاى ليگ برتر و هجمه هايى كه بر عليه منصوريان صورت گرفت در نهايت قرار شد اين مربى به كار خود ادامه دهد.

با توجه به صحبت هايى كه برخى از اركان مديريتى باشگاه استقلال با يكديگر انجام دادند در نهايت به اين نتيجه رسيدند تا فرصتى ديگر به منصوريان دهند تا او را در ديدار پيش رو محك بزنند.

بنابراين مربى جوان استقلال پيش از برگزارى نشست هيئت مديره ابقا خواهد شد تا بتواند با روحيه بالا به مصاف حريف بعدى در ليگ برتر برود.

 بنابر اين مديران استقلال به سرمربى تيمشان كه بابت عملكرد فصل گذشته اش با دعوت اجلاس مربيان برتر آسيا روبرو شده فرصت خواهند داد و با توجه به باخت هاى متوالى در نظر ندارند او را به راحتى تغيير دهند.

 گفتنى است فدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران برای حضور در اجلاس مربیان برتر این قاره که 9 و 10 شهریور ماه در شانگهای چین برگزار خواهد شد، دعوت کرده و قرار است منصوريان تنها سرمربى ايرانى در تاريخ ذكر شده راهى اجلاس مربيان برتر آسيا شود.

انتهای پیام/

منصوريان راهى چين مى شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار