بیست و ششمین اجلاس نماز ۳۰ آذر برگزار می‌شود

بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، ۳۰ آذرماه سالجاری در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در سفر به شهرکرد گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی»، ۳۰ آذرماه امسال و به میزبانی استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این اجلاس، ایجاد نهضت محتوایی با موضوع نماز در این عرصه تأثیرگذار با قالب‌های متنوع و جذاب به ویژه برای نوجوانان و جوانان با شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ترویج نماز، تولید و نشر محتوا‌های فاخر نمازی در فضای مجازی، و ایجاد بانک ایده و تجربیات مؤفق در زمینه تولید و توزیع محتوا‌های نماز در فضای مجازی است.

سرگزی با بیان اعلام فراخوان این جشنواره از اواخر تیرماه امسال و در محور‌های آثار نمایشی، طرح‌های گرافیکی، پادکست‌های صوتی و استیکر‌های نمازی اضافه کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند تا ۱۵ آبان به سامانه اینترنتی namazportal.ir مراجعه کنند.

گفتنی است: بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی» نیز پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ در استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.