استاندار خراسان شمالی:

۸۴۱ پروژه در خراسان شمالی آماده بهره برداری شد

استاندار خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، از ۸۴۱ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در شهرستان‌های استان خراسان شمالی بهره برداری می‌شود.

۸۴۱ پروژه در خراسان شمالی آماده بهره برداری شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد،با اشاره به بهره برداری ۸۴۱ پروژه در استان گفت: برای اجرای این پروژه ها در مجموع چهار هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بهره برداری از 24 پروژه عمران شهری با 150 میلیارد ریال اعتبار و 220 پروژه عمران روستایی با 100 میلیارد ریال اعتبار را از پروژه های مهم این هفته عنوان کرد.

صالحی گفت: پروژه های هفته دولت در استان باحضورسیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شود.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: بهره برداری از طرح توسعه فرودگاه بجنورد، بهره برداری از بخش قابل توجهی از باند دوم محور بجنورد به گلستان، گازرسانی به 75 روستا، آبرسانی به ساکنان 17 روستا از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است و همچنین بهره برداری از ساختمان دانشکده پزشکی بجنورد، کلینیک ویژه اسفراین و17 خانه بهداشت و سلامت شهری و روستایی دراین هفته آغاز می شود.


وی از آغاز عملیات اجرایی طرح اوره 2 خبر داد و گفت: مجوزهای اجرای این طرح به عنوان طرح توسعه ای در واحد مجتمع پتروشیمی خراسان شمالی گرفته شده و بزودی اجرایی می شود.

استاندار خراسان شمالی در باره پروژه ریلی مشهد-بجنورد- گرگان گفت: این پروژه ریلی درنشست های مختلف مطرح شده است اما این استان نقشی در اجرایی شدن آن ندارد و از طریق استان های خراسان رضوی و گلستان پیگیری می شود.

وی درباره اجرای پروژه ریلی جوین-اسفراین- بجنورد با اشاره به اینکه 300 میلیون دلار اعتبار از محل منابع صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص می یابد .
استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه ریلی مزبور در 2 قطعه در حال اجرا است که یک قطعه 90 درصد و دیگری 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

انتهای پیام/




افتتاح  پروژه های عمرانی،خدماتی همزمان با هفته دولت در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.