گشایش دو نمایشگاه بین المللی فردا دوم شهریور ماه در مشهد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری فردادر مشهد گشایش می یابد.

گشایش دو نمایشگاه بین المللی فردا در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد احسان ارکانی با اشاره به برپایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در مشهد گفت در این نمایشگاه، بیش از ۲۳۰ شرکت در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع از ۱۱ استان تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس، گلستان، البرز، کرمان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.

وی افزود: همچنین نمایندگانی از کشور‌های روسیه، آلمان، اوکراین، لهستان و چین در این نمایشگاه شرکت و هیات‌های تجاری از کشور‌های افغانستان، عراق و اسپانیا از هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی بازدید می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به زمینه‌های فعالیت این نمایشگاه گفت: صنایع غذایی، شیرینی، شکلات، مواد لبنی، چای، برنج، روغن، چاپ و بسته بندی و صنایع گرمایشی و برودتی از جمله زمینه‌های فعالیت هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی در مشهد است.

ارکانی درباره سمینار‌های آموزشی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود،افزود: در حاشیه نمایشگاه مواد غذایی، سمینار‌های آموزشی با موضوعات ایمنی غذایی، استاندارد‌های غذایی و فناوری مواد غذایی، لبنیات و فناوری تولید پنیر، کاربرد‌های فناوری نانو در صنایع غذایی، بازارشناسی و تحقیقات بازار با رویکرد صنعت غذا، نقش مراکز پژوهشی در تقویت واحد‌های R@D و برندینگ و هویت تجاری برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری افزود: دراین نمایشگاه، ۵۱ شرکت در قالب ۴۴ غرفه و در فضایی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع به ارائه خدمات و دستاور‌های خود می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در حاشیه این نمایشگاه نیز کارگاه آموزشی روش‌های تامین سرمایه پولی از بورس و نخستین همایش سرمایه گذاری نظام مالی و سرمایه برگزار می‌شود.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری از ۲ الی ۵ شهریور ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار