فرمانده نظامی جیرفت؛

نیروی انتظامی بازویی برای دستگاه قضا

فرمانده انتظامی جیرفت گفت:کارکنان انتظامی می توانند با حسن تدبیر در انجام امور محوله از حجم کار دستگاه قضایی بکاهند .

نیروی انتظامی بازویی برای دستگاه قضابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت، به همراه رئیس بازرسی و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت ضمن بازدید از فرماندهی انتظامی بخش ساردوئیه، با امام جمعه، بخشدار و رییس دادگاه عمومی این بخش نیز دیدار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در دیدار با امام جمعه ساردوئیه با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه یکی از رموز موفقیت نیروی انتظامی در انجام وظایف ذاتی اش است ،افزود:حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر از افتخارات خدمتی کارکنان ناجا است.

وی افزود:خوشبختانه نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله همواره و در همه حال از تذکرات و رهنمودهای علمای دین بهره می برد که این امر شایسته تقدیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در دیدار با بخشدار درب بهشت با تاکید بر این موضوع که امروز تعامل خوبی بین مردم،مسئولان و پلیس وجود دارد،گفت: محدودیت امکانات و منابع انسانی مانع خدمت رسانی شایسته به مردم و پیگیری مشکلات مردم نخواهد شد.

ملائی گفت: بایستی با هم پوشانی و استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه های اجرایی در رشد و ارتقاء امنیت در جامعه و کاهش معضلات اجتماعی گام برداشت.

وی اظهار کرد:نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در دو کفه ترازو قرار دارند از این رو کارکنان انتظامی می توانند با حسن تدبیر در انجام امور محوله از حجم کار دستگاه قضایی بکاهند .

وی در پایان در رابطه با اهمیت امنیت اقتصادی در منطقه،تصریح کرد: دغدغه های امنیتی در رابطه با سرمایه گذاری در بخش های تولیدی در منطقه وجود دارد که امید است با رایزنی و حمایت مسئولان شاهد کاهش آن باشیم. در پایان فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اهدای لوح تقدیر به رییس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه، از زحمات و تعامل خوب وی با پلیس قدردانی کرد.

گفتنی است،فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت به همراه رئیس دادگاه عمومی بخش ساردوئیه با حضور در روستای بیدزاغ از توابع بخش به مشکلات اهالی به صورت حضوری رسیدگی کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار