مشارکت 400 دانش آموز اسدآباد در طرح سفیر سلامت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: 400 نفر از دانش آموزان این شهرستان در طرح سفیران سلامت در سال تحصیلی 97-96شرکت می کنند.

مشارکت 400 دانش آموز اسدآباد در طرح سفیر سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رحمان سجادی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: برای ارتقاي سلامت دانش آموزان و انتقال آموزه های بهداشتی به خانواده طرح های مختلفی از جمله سفیران سلامت در مدارس این شهرستان اجرا می شود.

  سجادی افزود: طرح ملی سفیران سلامت با هدف ارتقای ضریب سلامتی، خود مراقبتی و پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به انواع بیماری ها در مدارس این شهرستان عملیاتی شده است.

  وی  تصریح کرد: طرح تربیت سفیران سلامت با محوریت مدارس برای اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت و آگاهی بخشی به عموم مردم به ویژه دانش آموزان و اولیا برای انجام راهکارهای خود مراقبتی در سراسرکشور به عنوان یک طرح مهم آموزشی - سلامتی مطرح است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به نقش مهم این طرح در ارتقای ضریب سلامتی افراد جامعه، خاطر نشان كرد: سازماندهی برنامه های مختلف در چارچوب این طرح ملی دراولویت برنامه های تعریف شده در برنامه سالانه مدارس قرار گرفته است.

 وی تصریح کرد: در این طرح علاوه بر سلامت دانش آموزان به سلامت خانواده های آنان نیز توجه شده زیرا دانش آموزان پل ارتباطی بین خانه و مدرسه هستند.

انتهای پیام/ ش

طرح سفیر سلامت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.