نصب 54 دوربین کنترل تخلف سرعت تا پایان شهریور

فرمانده انتظامی استان گفت : تا پایان شهریور 54 دوربین کنترل ثبت تخلف در همدان راه اندازی می شود.

نصب 54 دوربین کنترل تخلف سرعت تا پایان شهریوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدیان نسب،فرمانده انتظامی استان در نشست خبری ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این دوربین ها کاهش محسوسی در حوادث رانندگی شاهد باشیم.

وی با اشاره به توقیف بیش از 12 هزار و 600 موتور سیکلت و 6 هزار و 700 خودروی مزاحم از ابتدای سال هم گفت : بخشی از این خودروها به علت تخلف سرنشینان آنها در ایام انتخابات 29 اردیبهشت ماه توقیف شده اند .

فرمانده انتظامی استان همچنین به کاهش 7 درصدی تصادفات برون شهری منجر به فوت در جاده های استان هم اشاره کرد و از افزایش 13 درصدی کشف انواع مواد مخدر در مقایسه با پارسال خبر داد .

سردار مهدیان نسب گفت : در این مدت با کشف 3 و نیم تن مواد مخدر در استان ، 41 باند و شبکه توزیع مواد مخدر متلاشی و 4 هزار و 300 توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر شده اند .

وی همچنین از برگزاری 125 کارگاه آموزشی با موضوع مواد مخدر برای 11 هزار و 500 نفر در استان هم خبر داد و افزود : در 5 ماهه گذشته 78 باند توزیع کالای قاچاق به ارزش حدود 87 میلیارد تومان در استان متلاشی شده و 719 نفر هم در این زمینه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند .

سردار مهدیان نسب از افزایش 2 درصدی وقوع سرقت در استان هم خبر داد و گفت : در این مدت بیش از 32 هزار پرونده قضایی در این زمینه رسیدگی شده است .

انتهای پیام/ش.و

راه اندازی دوربین کنترل سرعت در خیابان های همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.