برانکو: گل زود هنگام الاهلی شوک بزرگی به ما وارد کرد/ به نتیجه ابوظبی خوش بین هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل ابتدایی الاهلی عربستان شوک بزرگی به تیم ما وارد کرد اما توانستیم شکست را با تساوی تعویض کنیم.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ برانکو درباره تساوی برابر الاهلی عربستان اظهار کرد: از نتیجه بازی خوشحال هستم چرا که توانستیم شکست 2 بر صفر را با تساوی عوض کنیم و در ابوظبی می توانیم صعود  کنیم. 

او ادامه داد: تیم الاهلی بازی هجومی  انجام داد و بازیکنان شاخص این تیم از جمله لئونالدو را به خوبی می شناسم. به هر حال بازیکنان ما با قدرت بازی کردند و بعد از دریافت گل تمرکز خود را از دست ندادند و توانستند گل های خورده را جبران کردند. 

برانکو بیان کرد: الاهلی تیم بزرگی است و این موضوع برایم ثابت شد. گل ابتدایی آنها شوک بزرگی به ما وارد کرد اما این نتیجه برای من غیر قابل پیش بینی نبود چرا که بازی که در این سطح برگزار می شود هیچ چیز آن غیر قابل پیش بینی نیست و من فکر می کنم با این نتیجه ای که بدست آمده ادامه بازی برای هر دو تیم باز خواهد بود. 

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازی الهلال عربستان و العین امارات گفت:  نیمه دوم آن بازی را تماشا کردم  و الهلال را تیم بهتری نسبت به العین دیدم.تیم الهلال عربستان می تواند با حضور تماشاگران خو د به مرحله بعد صعود کند و کار برای العین در بازی برگشت بسیار سخت است. 

او تصریح کرد: با نظر شما موافق هستم که در 30 دقیقه پایانی توانستیم نتیجه را عوض کنیم . ما کمربند دفاعی خود را با حضور کامیابی نییا در زمین محکم کردیم و 30 دقیقه پایانی را با قدرت بازی کردیم. به هر حال برای پیروزی به ابوظبی می رویم و به پیروزی در ابوظبی خوش بین هستیم. 

سرمربی  پرسپولیس در پایان درباره استفاده از  بشار رسن  در این بازی خاطر نشان کرد: ما نیمکت خوبی داریم و منشا و رسن هم در این بازی عملکرد خوبی داشتند. به هر حال بشار رسن سه جلسه با تیم تمرین کرده و هنوز به مرز آمادگی صد در صد نرسیده است. تیم ما با حضور بازیکنان جدید بهتر از این خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

نیمکت خوبی در اختیار داریم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار