انس با قرآن موجب سعادت دنیا و آخرت می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان ما از قرآن و تفکر قرآنی هراس دارند و تمام تهاجمات فرهنگی آنها برای مقابله با اجرای احکام قرآن در جوامع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علماء در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران گفت: حفظ و قرائت قرآن کریم بسیار مغتنم و ارزشمند است و از آن مهمتر این است که قرآن وارد زندگی ما بشود و سبک زندگی اسلامی و قرآنی را اجرا نماییم.

وی گفت: به فرموده امیرالمومنین(ع) خداوند متعال در قرآن کریم جلوه کرده است و هر چه با قرآن انس بگیریم و به سمت تربیت قرآنی پیش برویم باعث سعادت و موفقیت در دنیا و آخرت ما خواهد بود و نباید زرق و برق دنیا ما را از بهره بردن از قرآن کریم غافل کند.

آیت الله علماء  افزود: قوت قلب پیامبر اعظم(ص) وجود قرآن در بین امت اسلامی بود و امروز بعد از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال می‌بینیم که با تربیت و روحیات قرآنی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری چگونه در مقابل ابرقدرت های جهان با اقتدار موضع گیری کرده اند.

وی متذکر شد: امروز باید قدردان خداوند متعال به خاطر نعمت بزرگ قرآن و ولایت بود و همچنین باید شکرگزار نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در قلب حساس‌ترین مقرهای نظامی آن فضای قرآنی و مسابقه قرآنی برقرار است.

 

انتهای پیام/ز

 

برگزاری مسابقات قرآن  در قرار گاه منطقه ای نجف اشرف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار