تجلیل از دبیران و عوامل دبیرستان استعدادهای درخشان تبریز

از دبیران و عوامل اجرایی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید مدنی تبریز به خاطر کسب رتبه های برتر دانش آموزان این مجموعه در کنکور سراسری سال 96 و رقابت های جهانی ریاضی در روسیه و این دانش آموزان تجلیل شد.

تجلیل از دبیران و عوامل دبیرستان استعدادهای درخشان تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در کنکور 96 صابر دین پژوه در رشته ریاضی نفر اول ، امیر حسین قویدل در رشته تجربی نفر دوم و در رشته زبان نفر سوم و ارسلان یزدچی در رشته تجربی نفر چهارم شدند که همگی از دبیرستان تیزهوشان شهید مدنی تبریز هستند.

همچنین نفرات تیم ریاضی استان که جایزه اول آکادمی ریاضی روسیه در تورنمنت بین المللی ریاضی بین شهرها دریافت کردند ، کیارش بنی هاشم ، محمد مهدی اسمع و سینا بناخطیبی به سرپرستی علیرضا زمانی از این مدرسه بودند.


مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی در این مراسم تصریح کرد: ماموریت و رویکرد ما تغییر و ارتقاء شاخص های عمومی آموزش وپرورش استان در بحث های کیفیت آموزشی، کنکور سراسری، درصد قبولی، توسعه پژوهشسراها، افزایش بهروری نیروی انسانی، افزایش پوشش تحصیلی، انسداد مبادی بیسوادی، بحث اوقات فراغت، توجه به مسائل پرورشی، بهداشتی، ورزشی و سلامت محصلین است.


پاشایی نظم، ایمان و اراده محکم، تلاش و برنامه ریزی را مهمترین راه های رسیدن به موفقیت اعلام کرد و افزود: اهداف کوتاه و موسمی نمی تواند ما را به موفقیت های بزرگ برساند، بنابراین برای دستیابی به موفقیت های عظیم باید اهداف منسجم و منظم داشته باشیم.


وی با بیان اینکه رویکرد دستگاه تعلیم وتربیت استان بر سه محور دانش آموز، اولیاء و معلمان استوار است افزود: توجه به این سه عنصر برای ارتقای انگیزه تحصیل، افزایش مشارکت و انگیزه تدریس هدف آموزش وپرورش استان است.

 

انتهای پیام/خ

 

کسب رتبه های برتر دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهیدمدنی  در کنکور سراسری سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار