همزمان با هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۶ پروژه عمرانی، تولیدی وخدماتی درشهرستان خوی

فرماندارخوی گفت:همزمان با هفته دولت ۱۰۶ پروژه عمرانی، تولیدی وخدماتی در شهرستان خوی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سیدمحمدعابدی فرماندارخوی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خوی گفت: در هفته دولت امسال ، مجموعا ۱۰۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد:از این تعداد پروژه، ۹۲ پروژه در بخش عمرانی و با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال و تعداد ۱۴ طرح خدماتی، تولیدی و صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۸۷ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار خوی در ادامه، بهره برداری از تقاطع غیر همسطح در جاده مرزی خوی- رازی، افتتاح طرح گازرسانی به چندین روستا‌ها به تعداد ۱۱۶۵ خانوار، افتتاح ۹ پروژه آبیاری تحت فشار در بخش کشاورزی، افتتاح طرح تأمین آب آشامیدنی چندین روستا و بهره برداری از چند واحد تولیدی و خدماتی را از جمله این طرح‌ها دانست.

وی همچنین دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کارمندی و شهیدین رجائی و باهنر، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش با حضور علما، نخبگان و برگزیدگان شهرستان خوی از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان خوی عنوان کرد.

انتهای پیام/م

 

افتتاح و کلنگ زنی 106 پروژه در شهرستان خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.