تاسیس دانشگاه علمی کاربردی در ورزش و جوانان استان

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از تاسیس دانشگاه علمی کاربردی در ورزش و جوانان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛     محمدتقی علوی کهگیلویه وبویراحمد در باره برگزاری کلاس مربیگری ژیمناستیک بانوان در یاسوج گفت: با حضور مدرسان رسمی فدراسیون ژیمناستیک کشور، کلاس مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک بانوان از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه در یاسوج برگزار شد.

وی اطهارداشت: در این کلاس های آموزشی ۳۰ نفر از مربیان رشته ژیمناستیک از استان های اصفهان، کرمان، فارس، کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند و زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون ژیمناستیک کشور با اصول اولیه و پایه این رشته ورزشی آشنا شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان هم از ایجاد و راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی در ورزش و جوانان استان خبر داد و افزود: موافقیت‌های اولیه راه اندازی دانشگاه علمی، کاربردی در ورزش استان اخذ شده و در صورت فراهم شدن زیر ساخت‌های در این زمینه، شاهد راه اندازی این دانشکاه خواهیم بود.

علوی، بر اصل آموزش و برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری با هدف ارتقای سطح دانش مربیان و داوران تاکید کرد و گفت: توجه به آموزش و پژوهش در ورزش استان از جایگاه مهمی برخورد است و با برگزاری این چنین کلاس های سطح دانش فنی و مهارتی ورزشکاران، مربیان و داوران ارتقاء می شود.

مهری یزدانی مدرس این کلاس، سطح دانش فنی و مهارتی شرکت کنندگان دراین کلاس را خوب توصیف کرد و از آموزش اولیه دستگاههای پارالل، خرک و دیگر دستگاهای رشته ژیمناستیک در این کلاس خبر داد.

انتهای پیام/ش

برگزاری کلاس مربیگری ژیمناستیک بانوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.