اجرای طرح زیست محیطی خانه تکانی کاغذی در قروه

برای اولین بار در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست به همت انجمن زیست محیطی چروی سبز، طرح خانه تکانی کاغذی با شعار 'درختی را از زیر تبر برهانیم' در شهرستان قروه اجرا می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ایوب عسگری  مسئول انجمن زیست محیطی چروی سبز با اشاره به اینکه راهکارهای حفاظتی زیست محیطی از اهداف اجرای این طرح است، گفت: اجرای این طرح ها می تواند در تقویت فرهنگ حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان مؤثر باشد.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در راستای هدف بازیافت کاغذ است و مراسمی روز 17 شهریور با عنوان خانه تکانی کاغذی برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری این مراسم ساعت 16 تا 22 در پارک رضوان شهر قروه است و شهروندان می توانند با تحویل کاغذهای باطله خود شامل کتاب های درسی، مجله، کارتن، روزنامه و غیره در این برنامه مشارکت کنند.
مسئول انجمن زیست محیطی چروی سبز گفت: این مراسم به منظور جلوگیری از قطع بی رویه درختان در سال های آینده و حفظ محیط زیست برگزار می شود.
عسگری از دایر کردن پایگاه ثابت برای اجرای این طرح نیز خبر داد و گفت: تاثیر این کار برای گردش چرخه زیست محیطی و بهره وری مناسب از آب و طبیعت ضروری است.

انتهای پیام/م

طرح زیست محیطی خانه تکانی کاغذی در قروه اجرامی شود

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.