همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری ۱۲ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

همزمان با هفته دولت، ۱۲ واحد صنعتی با اعتبار یک هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مسعود مهدی زاده مقدم گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما رونق مستمر واحد‌های صنعتی در استان است که با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به این مهم دست پیدا کردیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحد‌های صنعتی انجام داده و با جدیت نیز همانند گذشته اجرا می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: این واحد‌ها با سرمایه بیش از یک هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم ۴۶۰ نفر در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

مهدی زاده مقدم افزود: با برنامه ریزی و هدف گذاری و بر اساس اولویت‌ها توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی را انجام می‌دهیم تا ضمن تقویت بخش تولید، زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در صنعت استان فراهم شود.

وی گفت: مهمترین وظیفه ما ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و آماده سازی آن برای واحد‌های صنعتی است، زیرا سرمایه گذاران واحد‌های صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مستقر شده تا ازآن استفاده و بهره‌مند شوند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با ۴۵ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۳۸ شهرک قابل واگذاری و ۲ شهرک در حال احداث زمینه استقرار ۲ هزار و ۴۰۸ واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال ۷۱ هزار ۸۳۶ نفر را فراهم کرده است.

 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

بهره برداری از طرح های صنعتی در شهر کهای صنعتی خراسان رضوی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.