فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

دستگیری اختلاس گر ۴۷ میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کارمند بانک با ۴۷ میلیارد ریال اختلاس در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: دیروز در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس دریکی از بانک‌های شهرستان بجنورد اکیپی از مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان به همراه دادستان مرکز استان در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به شناسایی فرد اختلاس گر افزود: متهم ۳۳ ساله که کارمند بانک بوده جهت بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه منکر بزه انتسابی شد، تصریح کرد: متهم در نهایت با مشاهده ادله و مستندات جرم به اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی از بانک مربوطه اعتراف کرد.

 وی با اشاره به تحقیقات گسترده مأموران در این زمینه، گفت: متهم با سوءاستفاده از موقعیت شغلی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ اقدام به اختلاس ۱۲ میلیارد ریال از حساب چک‌های رمزدار و مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از حساب مشتریان که گردش مالی زیاد داشتند می‌کرد.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضایی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با افرادی که سبب سلب آرامش و آسایش جامعه می‌شود به‌شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/آ

اختلاس ۱۲ میلیارد ریال از حساب چک‌های رمزدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همچین حرومزاده هایی رو باید اعدام کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
همچین حرومزاده هایی رو باید اعدام کرد .